Måndag 28/9 - Bara massa strul .

2009-09-28 10:44:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Måndag morgon/förmiddag .
Helgen har vart bra, lördagen va jätte kul =) Jag hade skit skoj, kan nog helt ärligt säga att det va längesen jag hade så roligt. Det blev utgång på Lipz och vi dansade gärnet. Va riktigt skönt att komma hem till sängen och sova sen. Söndagen va det mysdag, gjorde inte alls mycket, slappade. Va iväg en sväng och köpte lite godis till vovven, och igår kväll gick vi ut en stund till lekplatsen på våran baksida, och sen gick vi en promenad. :)

Efter att Jörgen kört sin mamma till affären så kom han hem med pizza! Yummie :) Vi kollade även på Wallander - Tjuven . Helt ok film ! Blev hopp i säng direkt efter att den va slut. Och nu är det ny vecka igen. William är på dagis och det är skola för mig idag. :/ trååktrååk.. Men what to do?

Fick ringa o skälla lite på CSN idag med, skulle fått pengar i fredags, men givetvis så kom dom inte. Dom sa att domm inte hade sett den nya registreringen från skolan, så nu kommer dom på onsdag iaf. Kan ju vara bra att ha så jag kan få betalt mina räkningar. Blääää på pengastrul .

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback