Onsdag 30/9 - Prov & Reparation av Bil .

2009-09-30 12:38:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hello Hello !
Morgonen började tidigt idag, guuud va seg jag var på att gå upp ur sängen idag, det tog verkligen emot. William ville inte heller gå upp, utan honom fick jag väcka, och sen blev han vansinnig när jag fått liv i han. Min lilla Argbigga. Han skulle inte gå upp, han skulle sova. Men efter lite tvång såå.. Han kollade lite på Bompa innan vi knallade iväg i kylan till dagis, va bara 1,7 grader när vi gick imorse. Vintern är på väg.. Brrr! Well well, sen va det att gå till skolan och göra Engelskaprov, Ja det gick väl lite sisådär, va svårt.. Många som tyckte det så jag är inte ensam, jag hoppas jag kan få godkänt på provet iaf, det är ju huvudsaken..

När jag kom hem så va det att bli fattig, mina studiepengar kom idag. Och ja det va dags att betala räkningar, dom kom in på kontot och vände ungefär. Lika roligt varje månad eller inte? men men, nu är det gjort iaf. Sen ringde Jörgen till F-bolaget för att kolla hur det går med bilen, och det va klart nu . Dom har beslutat sig för att betala reparationen så det var bara för Volvo att sätta på dom nya bildelarna. (Tjii fick du som inte trodde dom skulle bry sig) Så när den är klar så får vi äntligen hämta ut den, dock kommer ju det att kosta också. Men vad ska man göra? Betala och se glad ut?

Nej, nu ska Jörgen iväg en sväng och jag ska nog städa lite tror jag. Hundhår everywhere .. Blir galen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback