Söndag 6/9 - Nicolinas Dop!

2009-09-06 07:47:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon! :)
Har sovit jätte gott, tills telefonen ringde och väckte mig vid 4 för han hade glömt sina nycklar i bilen, men jag somnade om så gott sen ändå. Och ja givetvis när vi ska gå upp tidigt, tror ni William vaknar tidigt då? Nej det ska jag tala om för er att det gör han inte, jag hade ställt klockan på 7 idag, men snoozade till 20 över :P Men då va han fortfarande inte vaken. Så det var bara att väcka han, nu har han precis ätit välling och fått sin ögonsalva.

Jag sitter här med datorn i knät och dricker en kopp te, snart dags att börja göra oss iordning, om en timma ska vi åka med bussen hemifrån. Förhppningsvis blir vi inte alltför sena till dopet. Bussen går från stan 9.48 nämligen. Men det ska nog bli bra, ska be Jörgen hämta oss sen så vi slipper ta bussen hem :P Hihi..

Annars händer det inte så mkt mer idag, kanske blir en fika med Josefina och barnen.. Vi får helt enkelt se vad som händer o sker . Hoppas ni får en bra dag!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

Trevligt med dop. :)



Känner William av ögonen? har han ont?

2009-09-06 @ 10:14:16
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback