Torsdag 10/9 - Ögoninflammation :/

2009-09-10 09:40:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallåååå =)
Kass jag är på att uppdatera, men så blir det ibland..
Igår var jag i skolan en sväng, efter det kom Jörgens bror och syster på besök, och vi bjöd på middag, och lite fika efteråt sen. Trevligt! Senare den kvällen kom en kompis till Jörgen från Bussutbildningen och dom pluggade lite. Då passade jag och William på att gå ut och leka, så han fick springa av sig lite energi, det kan ju behövas. Febern har varit som bortblåst, han hade ingen feber på hela dagen igår. Och ingen idag heller, så jag vette tusan va det va för nåt. Men vi är glada så länge den lyser med sin frånvaro, vill inte ha några dumma bacilussker.

Igår kväll kände jag hur mitt öga värkte, ungefär som när man glömt att tvätta bort sitt smink, så jag gick och tvättade ögonen och tänkte inte mer på det. Imorse när jag vaknade kunde jag inte öppna ena ögat, det va helt igenklibbat :/ Usch va äckligt det va, så det va bara att gå upp och tvätta med ljummet vatten. Som tur va har vi ju kvar ögonsalva sen Jörgen hade det, så jag hoppas den ska börja hjälpa snart så jag blir av med den här skiten, ser helt weird ut, ena ögat ser ju ut som vanligt medans det andra är knallrött, och jag kan inte öppna det helt. Så jag är ingen vacker syn just nu, tur jag inte ska gå ut nånstans då :P Hahah. Så folk slipper se hur jag ser ut.

Nu ska jag se vad vi ska äta till lunch idag och ta fram nåt, ha en fin dag! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://ttela.se/start/1.571094

2009-09-11 @ 09:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback