Trött, Trött, Trött !

2009-09-06 22:15:31 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Kväll kära ni!
Idag har varit en fullspäckad dag, imorse åkte vi upp till Skogshöjden på Nicolinas dop! Kom precis innan det började så vi satte oss längst bak. Det gick jätte bra i kyrkan och själva dopet va jätte fint! Strax innan det va slut somnade William och sov i typ en timma. Dom bjöd på en jättegod Kycklingsallad, och sen tårta, Mums! Nicolina fick jätte fina dop presenter! Tack Sara & Toni för att vi fick komma! =)

När allt va slut kom Jörgen och hämtade oss. Och vi åkte en sväng till Williams farmor. Passade även på att ta en sväng till apoteket medans han va där och inhandla en ny tandborste och ny rumpsalva. Den går åt som smör i solsken.. Han är ju så röd i rumpan efter varje gång han har bajsat, fattar inte vad det kan bero på :/ Får nog nästan ringa BVC och prata med dom om dom vet vad det kan bero på..

Imorn är de måndag, jag har massa måsten känns det som, jag måste ringa Eidars då dom inte ringt upp oss än, kontakta Försäkringsbolaget, dom ska ringa från Ögonmottagningen och boka in ett återbesök för William. Ja massa annat som också ska göras. Får se vad vi hittar på. Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.
Jag är dödstrött!

Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Blir det ÖF för er imorgon??

2009-09-06 @ 23:06:49
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Noomi&Emilio

stackars lite som e röd i rumpen!

Jag vet att man kan bli röd i rumpan om man har svamp.. kan de va de tro?

2009-09-07 @ 19:27:32
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback