Då var helgen snart över

2010-04-04 08:53:57 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var denna helgen snart över, jag har bara längtat tills den ska ta slut.. För att jag saknar min gubbe, och han kommer hem imorn bitti. Jag brukar inte ha ont av att han åker iväg sådär o jobba, men denna gången har det varit riktigt jobbigt, värst var i torsdags när han åkte =/ Usch, va längesen jag kände sån längtan av att ha han hemma med mig, men antagligen så blev det för mycket för mig. Dåligt med sömn, hunger, sjukt mycket som behövdes göras + att ta hand om William o underhålla han, så antagligen blev de för mycket, för det var då det brast för mig. Och jag grinade som en tok ;P Jävla gravidhormoner!!

Hela fredagen grejjade vi hemma.. Och igår var det ju Påskafton . Kristina, Christopher och lilla Alice var här. Eftersom vädret var strålande passade vi på att inviga grillen för i år, och den funkade helt perfekt. Det är tjusningen i att ha elgrill, att man kan grilla på balkongen. Det stör ju ingen så att säga. Lite matos är ju det enda som kommer från den, den kommer bli välanvänd i sommar, det kan jag lova =) Men stackars lilla Rocky va jätte orolig i magen igår, bajsa som en jag vet inte vad.. Han bajsade tom på balkongen, och att han gör inne sker typ aldrig, han är väldigt noga med att göra sina behov ute, och ändå så var vi ute 1,5 timma innan och bajsade. Men som Jörgen sa så är det ju ett nytt ställe för honom, och han har väl inte riktigt vant sig än, kan ju hoppas att det beror på det.

Vi var ute på en promenad igår eftermiddag och gick runt området, mysigt! =) Och vid 18-tiden somnade William, tröttis där. Och ändå hade han sovit på dagen.. Men idag är det full fart som vanligt. I eftermiddag ska vi iväg på en liten hemlig sak ;) Tihi. Vad det är får ni veta ikväll ;P Nu ska vi däremot ut och gå med Rocky på en liten morgonpromenad =)

Kommentarer
Postat av: Tuss

Jätte fin sida du har, alltid kulk att läsa för den delen också. Kram

2010-04-04 @ 10:10:25
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback