Fredagkväll

2010-04-30 20:40:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag har vi bara pluggat och pluggat, jag och Emilia. Nu är vi ju inne på slutspurten så det är mycket som ska göras innan kursen är slut och jag ska gå på sommarledighet. Ska bli oerhört skönt med lite ledighet och få hitta på massa roliga saker tillsammans! :) Ja jag längtar! Hihi.. Vid 12 åkte Jörgen för att köra Date i 4 dagar, jobbigt att han ska vara iväg så mycket på sin "fritid" , man saknar vuxet sällskap speciellt på kvällarna. Saknar min goa älskling! Massvis..

William har vart ganska så ledsen ikväll.. Ville att pappa skulle komma och pussa han gonatt, och ville inte sova i sin säng, så han sover inne hos mig inatt. Huvudsaken är ju att han sover gott. Har precis ätit lite kvällsmat och ska strax ta ut Rocky en snabbis. Sen blir det väl att sätta på nån film kanske, och slappa i soffan.

Skulle lagt in lite bilder, men Jörgen har med sig kameran så jag kan inte föra över dom :/
Men håll ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback