Onsdag 21/4

2010-04-21 21:33:16 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har Emilia varit här och pluggat, känns skönt att terminen börjar lida mot sitt slut och känna att man har en del avklarad, bara 2 terminer kvar. Det ska bli oerhört skönt med lite sommarledigt, jag och William ska bara gå hemma, jag har inte lyckats få nåt sommarjobb, men de ska bli skönt att bara vila upp sig och hitta på roliga saker ihop med min prins! :)

Efter plugger var det bara att åka och hämta fisen på dagis, och sen hem och mysa :) Läggningen gick bättre än förväntat. Alltid då Jörgen går tillbaka till jobbet så brukar det vara ett helvete, han bara skriker och skriker och är allmänt ledsen, men idag va det inget sånt. Vi åt kvällsmat och sen gjorde vi oss iordning, och han la sig i sängen och jag satte på en saga, och han somnade så sött så. Då passade jag på att lägga mig i ett varmt bad, och ta hand om min kropp..

Inget Greys Anatomy idag heller =/ Jävla Hockey! Blääää..
Nu tänkte jag ge er lite bilder ! :)

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Dålig uppdatering här nu för tiden! ;)

2010-04-23 @ 17:59:57
URL: http://idasegenlillavarld.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja nu är du inte lik dig....

du som brukar blogga väldigt ofta.

Hoppas det inte hänt något....

mvh Marianne

2010-04-24 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback