Shopping

2010-04-27 22:56:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har jag vart på Överby med Sara & Emilia . William var med såklart. Nu har jag köpt mina första mammakläder, magen börjar ju växa nu, så då är det lika bra att ha lite kläder som magen kan växa i. Fick köpt mig ett linne, och ett par mammajeans. Fyndade även inne på Cubus till William idag, 2 tröjor som han tyckte var superfina! Mammas lilla going, nån BH orkade jag inte leta efter, det gick tillräckligt med pengar ändå, snål som man är. Eller har jag kanske gått och blivit ekonomisk? Var även inne på Beginners och kikade på våran framtida vagn till bebisen. Jag ror jag hittat färgen som jag vill ha, bara att hoppas att den finns kvar när det är dags för oss att köpa vagn.

Sen var jag och Jörgen på Jysk en sväng och beställde 2 nya madrasser till sängen. Kan behövas vill jag lova, den jag har är ju riktigt skit dålig, men nu snart kanske jag kan få sova gott igen.. Det skulle ta ca 2 veckor att få hem dom, så fick lägga en handpenning på halva beloppet, men en bit på vägen är vi iaf nu, nu ska vi bara vänta på att få hem dom, så kanske jag överlever den här graviditeten också :) Hihi.

Imorn är det plugg för hela slanten, de finns ett par grejjer att fixa med. Men det ska vi hinna med det också. Men nu däremot är det dags att borsta tänderna och gå och lägga sig. Så tills vi hörs igen..

God Natt

Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilken fin familj och bologg du har! :)

2010-04-28 @ 08:20:56
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Jättefin blogg du har! :)

2010-04-28 @ 10:49:27
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback