Babygym

2010-08-22 08:30:19 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Igår fyndade jag, ett Babygym -Tummen för 250 kr :) Jätte fint va det. Så jag är jätte nöjd, så nu är det färdig shoppat med bebisprylar för den här månaden. Haha! Är inte så mycket mer vi behöver ha faktiskt. Det är lite tröjor o sånt, men annars är det mesta klart, mycket tack vare att jag hade så mycket sen William var bebis. Men eftersom dom inte är födda i samma årstid så hade jag inte så många tjockiströjjor efter honom. Men Bodys och andra kläder finns det gott om.

På eftermiddagen kom Jörgens föräldrar, hans lillasyster, David, Elina och barnen hit :)
Jörgen gjorde våfflor, riktigt gott =) Sen dracks det kaffe, och jag och Elina fastnade i bebis träsket. Haha =) William hade jätte roligt ihop med Iszabella, dom röjde som två galningar. Men han somnade gott sen när alla åkt hem :) Och jag fick snoosa på lilla Nicole, ååh hon är ju så gudomligt söt :)

Idag får vi besök av Lisa, Tobias, Emma & Love o Moa :)
Tänkte jag skulle göra en äpple & kanelpaj. Frystfärdigpaj typ ;P Haha.
Och ikväll ska jag och Jörgen iväg till Göteborg och gå på Bio. Vi ska se Inception, ska bli kul. För det va längesen vi gjorde något tillsammans, bara vi två. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: E

Måste fråga, vart fyndade ni det?? Jag har köpt lakanen,filten och spjälskydd i tummen och jag tycker det är så gulligt.



Hoppas att ni hade det trevligt i Göteborg

2010-08-22 @ 08:52:33
URL: http://frokenellinor.blogspot.com
Postat av: E

Verkligen fynd då med andra ord, sådant gillar vi!!

2010-08-22 @ 09:08:23
URL: http://frokenellinor.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilket fynd och den var ju hur fin som helst ju :)

Här har vi en hel del kvar att skaffa, vi har ju inget från tidigare och det känns, men oj så kul det är att få skaffa allting :) Men dyrt med barn nr 1 är det, men värt varenda cent :)



Kramar

2010-08-22 @ 10:37:25
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Martina

de var ett riktigt fynd de:) tur du har! jätte fint.



jag känner igen de där, Cornelia är ju född på sommaren så kommer få köpa lite tjockare kläder till denna lilla:)



Hoppas helgen varit bra

kram

2010-08-22 @ 18:33:12
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma

Hoppas filmen är bra!!



Blev det några fina bilder på oss idag då? ;)

2010-08-22 @ 19:18:12
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback