Måndag..

2010-08-09 13:12:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Ja då va det måndag åter igen.. Sista veckan med ledighet för min och Williams del.
Nästa vecka börjar han dagis och jag ska tillbaka till det förbannat tråkiga plugget, jag är verkligen ingen skolmänniska men det är bara att bita ihop och fixa den här terminen också, sen får jag ju vara mammaledig, och fyfan va jag ska njuta av att gå hemma med mina barn! :)

Imorn är det också dags för ett besök hos barnmorskan. Alltid lika kul =) Och få mäta magen, lyssna på bebis hjärta. Måste se till så att jag får mitt moderskapsintyg med så jag kan skicka in det till FK. Och på onsdag så ska jag klippa mig, välbehövligt.. Blir nog en hel del som får kapas. Men men, det behövs och det växer ju ut igen som tur är , nu är det ju ändå 8 månader sen ja klippte mig så ja ;P .

Sitter o klurar på vad vi ska äta för mat idag, just nu ligger både Jörgen & William och sover, jag kunde inte komma till ro så jag satte mig här istället :) Hehe.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Här är en till som har varit på koll idag :) väntar ivrigt på dina siffror :) var allt bra med er?



Kramar

2010-08-09 @ 17:34:51
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥Gravid igen

Hej igen:) har Bf om en vecka. Mysigt med besök hos MVC alltid lika kul att få höra hjärta o mäta magen, hoppas du får en fin dag!Kram

2010-08-09 @ 17:49:18
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Martina

låter som du har bra planer för dig denna veckan:)

mysigt att gå till bm:)



hoppas din måndag varit bra!

2010-08-09 @ 22:21:44
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback