Akuten & Barnmottagningen

2010-12-10 09:25:28 Dagboken
» Kommentarer(8) «


Igår gick jag in till Akuten med Linus =/ Hans temp låg på 37,7 och han var ganska dåsig. Väl på NÄL hade hans temp gått upp till 38 grader, men allt dom gjorde på akuten var att ta ett CRP och det var normalt. Så vi blev hemskickade igen. Inatt har jag inte sovit en blund, jag har inte vågat, har haft Linus tätt intill mig. Så rädd att det ska hända nåt under tiden han sover. Han har ingen vidare stor matlust, äter max 3-4 min per bröst. Sen orkar han inte mer, sen att han är så tät också, och denna hosta =( Usch, dom får ta en ordentlig genomgång på min lilla kille!

Jag ringde Barnmottagningen imorse, så vi har fått en tid där 10.30. Så nu vet ni vad den glesa uppdateringen beror på. Nu ska jag packa ner lite saker, och få i mig lite frukost innan vi ska åka till sjukhuset igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch stackars liten! Hoppas han blir bra snart igen!

kraam

2010-12-10 @ 10:35:58
Postat av: Lisa

Hoppas Linus kryar på sig snart! Kram

2010-12-10 @ 11:30:31
Postat av: saris

Hoppas det blir bra snart, förstår din oro... Min lilla kille är bara förkyld, men ändå blir jag orolig att han inte ska få någon luft, så jag går och tittar han några gånger innan jag kan slappna av. Näsan på honom låter hemsk ibland å jag vet ju själv vad jobbigt det är med förkylning.. Alexander har iaf sluppit hostan iaf. Kram

2010-12-10 @ 11:39:54
URL: http://saris89.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Hoppas han snart blir frisk och att det bara är en vanlig förkylning! kram på er

2010-12-10 @ 11:46:24
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Sofie Bolander

Lilla Linus då:( hoppas febern vänder och stå på dig!! Jättefin blogg och ni har så fina barn!!

MVH Sofie

2010-12-10 @ 13:28:23
Postat av: Ann

Hej hoppas allt är bra med din familj nu läste om det som hände Linus.



Hoppas det är inget stort fel på honom och han mår bättre nu.



kramar från L.A

2010-12-10 @ 18:12:45
URL: http://bf4.bloggplatsen.se
Postat av: anna

Hur har det gått med linus?

2010-12-11 @ 12:32:29
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Hoppas er kille har kryat på sig och att ni får vara friska!



kramar

2010-12-11 @ 17:49:42
URL: http://pyretiminmage.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback