Borås

2010-12-27 22:15:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse packade vi in oss i bilen och åkte mot Borås :) Vi hälsade på barnens mormor, både William & Linus fick julklappar, William fick en massa leksaker, och Linus fick kläder. Vid 13-tiden hade mamma en läkartid att passa så då åkte vi till Knalleland för att kika lite, men hann bara in en snabbis på H&M då Jörgen kände att William var jätte varm "/ .. Så vi satte oss på McDonalds för att få i oss lite mat innan vi åkte hem.

William somnade med en gång i bilen och sov i stort sett hela vägen hem. När vi kom hem tog jag tempen på William och den visade 39,8 så han fick lite alvedon, sen bäddade jag ner han i soffan och satte på en film. Och i samma veva vaknade Linus för lite mat. Sen fick Jörgen ta båda barnen själv, medans jag åkte ner till Överby en snabbis med Sara. För att kolla in mellandagsrean, fick shoppat lite granna :) Är riktigt nöjd ! ;D

Nu sover båda barnen :) Skönt! Och jag och Jörgen sitter här vid varsin dator ;D Haha!! =P

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

precis, jag har tappat alla lexus grav kilon + yttliggare 4kg tror de är amningen. men nu vill jag gå ner alla js gravkilon som jag aldrig tagit tag i :P hihi



hur mycket vill du gå ner? :)

2010-12-28 @ 11:48:36
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback