BVC - 8 veckors kontroll

2010-12-16 19:00:55 Dagboken
» Kommentarer(2) «


3375 gram & 53 cm kärlek <3
Huvudomfånget låg på 37 cm. Han hade inte gått upp jätte mkt (Vägde 3060 gram) sist, men antagligen berodde de på att han vart sjuk, och aptiten inte vart på topp. Det vet man ju själv när man är sjuk, att man inte är alltid så sugen på att äta. Men ska fortsätta att amma på hans villkor, det gör jag ju redan ^^ .

Sen var det läkarundersökning, Linus tog tillfället i akt att kissa farbror doktorn i ansiktet ;P Haha! Han klämde och kände på han, och tyckte han var jätte stark för att vara så liten. Han visade att han lyfte huvudet så fint, och att han är en sprallig liten kille med stor vilja :) hihi! Pratade även om hans hosta som han haft, den är mycket bättre idag. Och BVC-sköterskan sa att om han får feber, eller jag upplever att det blir värre så ska jag åka in med han med en gång, eftersom han är så liten och inte har nåt att ta av, som ett normal stort barn har.

Nu vaknade min prins för mat, så bäst jag tar han nu, annars blir han så arg ;P hehe!! =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

din blogg är så fin! super snygga bilder! :]

2010-12-16 @ 19:28:32
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

jo de har jag med hört att mans ak göra :D tänkte om de jätt er några andra tips :) hihi

2010-12-16 @ 20:02:27
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback