♥ Dag 22 – Det här upprör mig

2010-12-16 21:00:00 Tidsfördriv
» Kommentarer(0) «


Det finns ganska mycket saker som gör mig upprörd .. !
När tex jag vet att ett barn far illa, när det finns närstående som kunnat göra något åt det, när man vet att folk tex vet om det som barnet utsätts för men inte gör ett skit "/ . Hur kan man lixom? När djur blir misshandlade och vanskötta är också nåt som upprör mig och berör mig djupt. Det är så fruktansvärt hemskt.

Jag blir upprörd när nån närstående eller nån i min familj blir sårad. Eller orättvisst behandlad, då har jag svårt att inte säga ifrån, även om man kanske inte alltid bör lägga sig i, men i såna lägen har jag svårt för att inte göra det.

Ensam är stark, men tillsammans är vi oslagbara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback