Onsdag 101215

2010-12-15 09:45:16 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Oj, det va längesen jag skrev en "riktig" uppdatering här. Shame on me!
Vad har vi gjort sen sist jag skrev? Hmm.. Söndagen spenderade vi tillsammans med Sara och hennes familj :) I måndags var det Luciafirande på Williams dagis. Han va så söt så, såg ut som en liten Michelintomte, han var så söt när dom sjöng, för han sjöng som ett eko efter alla andra ^^ Haha !! =) Min lilla fis! När vi kom hem gjorde vi ett pepparkakshus, troligtvis Sveriges fulaste ^^ ;P .

Igår var vi hos tandläkaren med William, han hade fått upp alla sina 20 tänder. Men det har han ju haft sen sist gång. Och dom var jätte fina sa tandläkaren, känns skönt att höra. Vill ju inte att han ska få samma helvete som jag har med mina tänder. (mitt saliv fräter på mina tänder, och har knappt ingen emalj kvar) Så hur noga jag än är, så får jag hål =/ Inte alls kul, då tandvård inte är vidare billigt. Innan läggdags bakade vi lite pepparkakor jag och min stora kille :)

Idag är det onsdag och Jörgen ska börja jobba igen.. William är hemma från dagis, för de går magsjuka där, och det är jag inte alls sugen på att få hem hit precis lagom till jul, nejtack! Vi har haft tillräckligt med sjuka barn nu tycker jag. Idag har vi inga planer så vi ska nog bara vara hemma och mysa :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marina

Så söt han va på luciadagen och erat pepparkakshus är jättefint o Linus är jättesöt han med =) Kram Marina

2010-12-15 @ 10:22:06
Postat av: Amelie

Det hade vi. Men frågan är om det kommer bli detsamma igen. Men vi lär väl ha tid i alla fall. Vi kommer ju vara lediga allihopa ;)

2010-12-15 @ 12:41:27
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan medela dig att dit pepparkakshus är ett av dom finaste jag sett!

2010-12-15 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback