Vilket Helvete..

2010-12-21 22:14:42 Dagboken
» Kommentarer(2) «


.. det har varit idag! Linus har vart lite halv kinkig emellanåt, men han går det att göra relativt nöjd ganska lätt, men William har vart extremt rastlös, vilket har resulterat i en hemsk trots! Han har inte lyssnat för fem öre, och gjort allt för att reta mig, och visst har han lyckats. Så tänkte sysselsätta han med att måla lite, men de skulle jag aldrig gjort, för när jag lämnade han ensam en liten stund så passade han på att måla på väggen i sitt rum =/ .. INTE OKEJ! Sen har han bara vart allmänt jävlig, men man kan väl inte vara snäll jämt antar jag.. Imorn ska han iaf till dagis och leka av sig! Undra hur det ska bli när han ska vara hemma tills mitten av Januari?

Annars har vi inte gjort många knop idag.. Eftermiddagen har spenderats i tvättstugan, jag ska strax gå ner och hämta upp tvätten och städa lite snabbt där nere, för de ska man ju göra efter varje tvättpass. Linus har precis somnat efter mat och mys! Och jag sitter här i vanlig ordning, fattar inte varför jag inte går o lägger mig, och imorn kommer jag sitta o klaga över att jag är så trött ;P

Morgondagens planer är iaf att William som sagt ska till dagis.. Och jag och Linus ska åka till stan och MVC för efterkontroll, för att se så allt står rätt till efter förlossningen, men det tror jag allt att det gör. Kände mig helt återställd i kroppen bara 2 dagar efter förlossningen! =) Nej hämta tvätten var det ja..

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha ^^ Ja men som jag sa, kan inte Linus ha dom så vet jag inte vem som kan liksom. ;) Puss

2010-12-21 @ 22:48:49
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: S a n d r a

Gud vad William är lik dig på kortet längst upp till höger :)

2010-12-22 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback