Billy Elliot

2010-02-04 12:38:12 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Tjabba Tjena Hallå !
Idag gällde det att gå upp tidigt, eller ja försöka .. Men ja kom inte upp ur sängen förän 07.15 . Illa =/ Men huvudsaken är att jag kom i tid till skolan. Vi hade lite genom gång och sen hade våran lärare bokat Aulan för att vi skulle titta på Billy Elliot . Jag tyckte den va riktigt bra .. Skildringen av hur det faktiskt är i det verkliga livet när föräldrar vill en sak för sina barn, medans barnen kanske inte vill det alls. I detta fallet ville Billys pappa att han skulle boxas och Billy ville dansa balett. :)

Nu sitter jag här hemma.. Har precis diskat ett berg med disk . Och även dratt en sväng med dammsugaren . Dessa hundhååååår. Dom gör mig galen, jag kan nog säga utan att överdriva att jag är besatt av att dammsuga, klarar inte av att se håren ligga på varken matta eller golv. Varför måste han fälla så mycket?! Om en liten stund ska ja hämta William och sen ska vi bege oss till Josie and the kids <3 Lovely ! Äntligen blir våran playdate av.. Innan har det alltid varit nåt som kommit emellan, men nuuuu så! :)

Som vanligt lär det nog bli en heeel del babbel om Rob, Twilight, RM, yeah u name it .
Nej nu ska jag kanske slänga nån liten matbit i magen och se över vad som behövs ta med .

Tjingeling ..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Samma här. Fast katthår!

2010-02-04 @ 13:59:13
URL: http://empeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback