Äntligen Fredag

2010-01-22 09:38:58 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är det äntligen Fredag!
William har legat och pratat i sömnen inatt.. Precis när jag gått o lagt mig igår hörde jag hur han ropade efter Liam, sötnöt! Och det va inte en gång han ropade, trodde faktiskt han var vaken då, men han sov som en stock. Imorse kom han upp vid halv 8 för lite kram o gos inne hos oss. Han är så himla rolig när han vaknar på morgonen, för då ropar han alltid; "Mamma... Är pappa hemma?" Nu de senaste har han blivit så van av att pappa jobbar när vi går upp. Så det är skönt för han att få ha pappa hemma lite.

Dagens planer? Eventuellt blir de till stan . Jörgen ska klippa sig, får se om jag klipper mig också, annars går nog jag o William o kikar på stan så länge. Vi behöver upp till Överby och köpa nytt batteri till våran bil.. Igen! Och nått för däckena, som skulle fixa så inte luften går ut så lätt. De läcker nämligen via fälgen. Inte så värst roligt.

Sen får vi väl se vad som händer :)
Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Malin

på magasinsgatan...Tvärgatan upp mot trestads musik och baggis mm...

2010-01-22 @ 09:49:05
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com
Postat av: Jessica

haha ja , jag får nog be henne säga fröken någon dag på dagis :)

2010-01-22 @ 10:38:23
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack. :) JAg har länkat dig hoppas det är ok.? Annars tar jag bort det.

2010-01-27 @ 22:58:01
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback