Bakmaskin

2010-01-25 22:45:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God kväll =)
Idag har varit en mysig dag, först och främst fick vi sovmorgon till halv 10 =) Det är inte så ofta det händer, så de va väl uppskattat. Hade en mysig frukost tillsammans hela familjen, och sen åkte jag upp till Sara en sväng, medans William fick vara hemma och gosa med sin pappa.

Dom hade haft det jätte mysigt utan mig, och vid halv 5 kom dom och hämtade mig, stannade på Elgiganten och hämtade våran bakmaskin som vi var och beställde i förra veckan. När vi kom hem satte jag igång med tvätten och Jörgen invigde bakmaskinen med lite bullbak. :) Mycket gott med nybakta bullar.

Jag har grejjat med tvätten halva kvällen känns de som, fått bytt lite sängkläder och donat. MEN, jag har dock en massa tvätt att vika .. Men det tar jag imorn kväll istället. Imorgon ska jag hem till Emilia och plugga. Så man får lite gjort, hehe =) Då får lillen vara hemma med pappsen åter igen, men det gör nog inget . Eftersom på onsdag börjar Jörgen jobba igen, och då ses dom inte så ofta :/ Men hoppas han slipper jobba natt så länge till .
Nej nu ska jag dricka upp min kopp med grönt te, och sen sussa ..

Hoppas denna förkylning snart kan ge med sig, jag känner mig mer död än levande ..

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh jag funderar också på att köpa en bakmaskin. Så smidigt :) Vad köpte ni för någon?

2010-01-27 @ 12:48:59
Postat av: Bakmaskin recept

Hej och kul att du har bakmaskin. Här hittar du en massa bra recept www.bakmaskin.com

2010-03-04 @ 22:59:43
URL: http://bakmaskin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback