Det känns som söndag ..

2010-01-01 23:05:06 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Åter igen känns det som söndag ..
. fast att det bara är fredag, men antar att det blir så efter allt ledigt.
Nu går vi snart in på sista veckan med ledighet, den 11:e drar det igång med skola o dagis igen :/ Uscha.. Hade gärna varit hemma ett tag till, men icke sa nicke.

Nu ska jag ju plugga på distans, så det är en jävla självdiciplin som skall fixas! Men det måste jag fixa, bara att hoppas på det bästa! Idag har vi inte gjort ett skit, bara varit hemma och slappat. Tanken va att vi skulle gått ut en sväng, men så långt kom vi aldrig.

Jag vill ha min dator! =( Men den startar ju inte, så blääää.. Denna är så seg och allt tar sån tid, men men . Ska ringa till HP på måndag så får vi se vad vi ska göra. Kommer väl säkert få skicka in den o vara utan den i flera veckor, suck! jaja..

Nu är det snart nana tajm, William somnade redan vid 19 idag, så undra när han tycker vi ska stiga upp imorn! Hihi.

God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja tack, nyår blev väldigt lyckat. Hoppas du också fick ett bra nyår :)

2010-01-02 @ 08:34:48
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: natalie

Guud så jobbigt att din data inte fungerar, jag har min me på lagning och den har fortfarande inte kommit, så idag vart det 1 månad sen, det suger riktigt alltså, verkar som dom tar viktigare saker först...

hade ni en bra nyår?

2010-01-02 @ 10:14:19
URL: http://nataliehall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback