Lördag

2010-01-09 10:16:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


:) God Morgon !!
Igår var en riktig slappardag.. =) Vi bara myste o myste .. =D
Jörgen fick jobba över igår, men är väl aldrig fel med lite övertid, det ger ju extra pengar .. Det kan vi behöva med allt krångel med CSN =/ Hursomhelst, så gav vi oss iväg till stan.. Jag va inne på bibloteket och lånade den boken jag behövde, och det är sjukt mkt jag ska läsa. 5 noveller, usch inte alls taggad för det, men men .. måste man så måste man, tänkte försöka börja läsa den ikväll, om jag hinner. Va även och hämtade ut 2 paket som kommit till mig. Gardiner och ett nattlinne :) Hihi !

Kollade lite på Let's Dance, och sen va det sängen.. Jag somnade som alltid i soffan när jag tittar på TV. ;P
Idag är det ledigt o skönt. Vi ska troligen upp till Sara & Toni och hälsa på. Dom va snälla o köpte ett bord med 2 stolar igår när dom va på Ikea. :) Thanks babe! Så vi ska dit och fika lite och umgås :) Underbart ! Jag läääängtar så tills vi flyttar dit upp, och kan umgås jämt ;D Man kommer ju slippa den där ensamheten man ofta känner nu. Vi kommer ju bara ha några enstaka meter ifrån varann =D


Kommentarer
Postat av: jessica

du är inte ensam om att änna den dära ensamheten..gör jag jämt

2010-01-09 @ 11:54:05
Postat av: Sandra

Ja men man märker det inte själv förns man ser det nu svart på vitt :)

2010-01-10 @ 19:32:09
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback