Pluggeliplugg

2010-01-27 12:39:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tja!!
Imorse klev vi upp vid halv 8, William kom in och gosade lite i sängen innan vi klev upp. Det känns faktiskt ganska så underbart för alltid innan, så skulle William alltid ligga med sin pappa och gosa, men nu väljer han att lägga sig hos mig och mysa, och jag stor njuter =) Varje minut jag får i hans närhet är guld värt för mig, och jag skulle inte kunna leva utan honom. Han är mitt allt, det finaste jag har, gud jag är så lycklig av att få vara hans mamma! :)

Nu sitter jag hemma hos Emilia o pluggar lite, har satt igång med Medicinsk Grundkurs, nästa delmål. Och ja det känns helt ok. Skönt att ligga ett steg före, så man slipper allt i sista minuten. =)
Nu däremot vankas det snart lite lunch, för jag är vrålis. Hihi .
Ska hämta William vid 16 sen, och efter det vet jag inte vad som händer, blir nog hem och slappa och ta det lugnt, städa, diska o ja det gamla vanliga .. =P

Nej jag tänkte bara uppdatera er lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback