Skoldag ..

2010-01-21 22:49:14 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Hallå Hejsan! =)
Sovit skit kasst inatt, så komma upp imorse var inga problem, eftersom jag i stort sett redan var vaken. Hade Psykologi idag, och precis som sists gång va det jätte intressant. :) Sen var det bara att knalla hem till mina godingar, William stod så sött och väntade på mig när jag kom, gullungen! :)

Annars har vi bara slappat, gick o la mig och vilade en stund för jag va så jävla trött, men vaknade av att nån kom o bet mig i foten .. Undra vem det kunde ha varit ?! ;P Skitunge! Sen har vi haft Jessica & Liam på besök idag. Fan va vilda dom två blir ihop, springer som två dårar.. Haha! Men skoj att dom trivs ihop . =)

William somnade som en stock efter att dom åkt hem, måste vart utröttande att busa så med sin kusin =) Imorn är det äntligen fredag =) Och jag ska ha en underbart skön och lugn helg med min familj. Imorn blir det nog en sväng ner till stan, så Jörgen får klippt av sin långa kaluffs, jag kanske borde klippa mig också, va ju typ ett år sen sist, och det har börjat bli en aning slitet vill jag lova .. Men jag vet inte alls vart jag ska klippa mig, det är ju förfan rena djungeln, så ni som bor i Trollhättan och kan tipsa om nåt bra ställe som inte kostar multum .. Just let me know!

Nej nu börjar det bli läggdags.. :)
God Natt ! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

salong fåfängan om du klipper dig hos någon av de nyexeminerade tjejerna. så jäkla duktiga alltså! tror en klippning kostar max 250 kr!

tror inte du kan komma billigare undan? om du nte går till frisörskolan då?

2010-01-21 @ 23:34:42
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Malin

Lisas klipp e bra,ligger på thunhemsvägen på dannebacken.

tror att det kostade mellan 250-300 kr..

2010-01-22 @ 07:34:31
URL: http://blomamnmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag klipper mig på Hair & Care hos en tjej som heter Biana... kommer inte ihåg vad det kostar, va ett tag sen nu.. men är inte allt för dyrt i alla fall.

2010-01-22 @ 08:34:12
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hans & Greta tycker jag är en bra salong =)

2010-01-22 @ 11:00:27
Postat av: Marina Bergendahl

Min mamma är bra på o klippa. =)

2010-01-22 @ 12:45:43
Postat av: Nathalie

Hos Doris ? =)

2010-01-22 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback