Grattis Svärmor!

2010-07-31 20:32:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag fyller min svärmor år, Grattis! :)
Imorse tyckte William att vi skulle kliva upp vid 06 *Gäääsp* Typ halvdö, men vad ska man göra? Vi myste i soffan och kollade på film innan vi satte oss i köket för lite frukost. Sen myste vi lite till i soffan, innan han försvann in på sitt rum för att leka, och då låg jag kvar i soffan ;P

När Jörgen vaknat åkte vi och köpte en blomma till hans mamma och sen dit för att fika, där han släppte av oss. För han och John skulle iväg och grejja med bilen. Dom fick iaf loss bromsoken, men sen fattades det ett verktyg för att få loss handbromsbackarna, så det får vi köpa så får dom kika på det nästa vecka när Jörgen är ledig. Måste även köpa nya fjädrar bak, för en av dom hade gått av. Alltid är det nåt.

På hemvägen stannade vi på McD för att köpa med oss lite mat till mig och William. Sen hade jag en trött kille som stupade i säng, så nu sitter jag här och har inte så mycket att göra, men det är skönt att bara kunna slappa i soffan och inte göra alls mycket. Jörgen ligger och sover, för han ska jobba inatt. =/ Men det är bara 3 nätter kvar, sen är han ledig en vecka. Underbart !

Kommentarer
Postat av: Martina

låter som ni haft en riktigt mysig dag:)



hade du en jobbig gravidite med din son?



kram

2010-07-31 @ 20:58:29
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback