Back to Work :/

2010-06-30 11:14:29 Dagboken
» Kommentarer(3) «


.. ja inte för min del då, men för Jörgen =/
Vilket vi såklart tycker är jätte tråkigt! Men han är ju så illa tvungen.. jaja, bara en vecka kvar tills han är ledig igen. Det längtar vi däremot efter =) Hihi!

Dagens planer idag är inte många.. Jag har precis dragit ett varv med dammsugaren, det behövs varje dag, flera gånger per dag. Med tanke på hunden. Han fäller såååå, och ingenting hjälper, vi har testat allt. Hur ska det bli när bebisen kommer, då kommer jag bli ännu mer manisk om att dammsuga hela tiden. Fy bubblan!

Gårdagen var iag trevlig. Först var vi på pappas grav, och allt såg fint ut där. William satte sig och hade en konversation med  morfar, men han fattar ju inte varför vi besöker en sten, när jag sagt att morfar är i himlen. Men jag får förklara för honom sen när han blir lite äldre. Sen besökte vi mamma/mormor en snabbis. Och fick träffa min brorsdotters dotter Janina :) Jätte söt tjej, som var hur ätt road som helst, haha! :)

Sen åkte vi ner mot Göteborg, och stannade för en liten matpaus på Burger King . Och sen vidare till Saras syster en snabbis för att säga hej. Skedde dock en liten olycka på hemvägen, jag va inne i en kiosk och skulle köpa nåt till mig och Sara att tugga på. Fick ju såklart köpa nåt till William med, så jag köpte en liten godispåse, men antagligen så tryckte han i sig dom alldeles för fort, för kort därefter så spydde han =/ Så nu idag blir det att tvätta klädsen till bilstolen. Och allt de andra som han spydde ner. William blev så ledsen efteråt och bad om ursäkt för att han spydde, men det är ju absolut inte hans fel. Lilla gubben <3

Nej nu ska vi mysa lite i soffan och titta Svampbob :)

 

Sitter och pratar med morfar :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Zara

24 December är det "sagt" men jag tror att vi kommer få ett datum i Januari. Såg att du hade datum den 1 November. Hade det med dottern. =)

2010-06-30 @ 23:43:20
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Angelica

Av någon anledning så är månen platsen för de döda här hemma.

När min mormor dog tidigare i år, så förklarade jag det för Zion, när vi sen kom ut så kikade han upp mot himlen och sa "Nä mamma, inte annan mormor månen" - med andra ord han kunde inte se henne på månen. =)

2010-07-03 @ 21:14:29
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: €lin --> Fotogafi & Design | En tonårings liv

åh va gulliga bilder!:)

2010-07-05 @ 18:58:16
URL: http://elinsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback