Barnledig

2010-06-19 22:59:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Idag har vi inte alls gjort många knop.. Men det har vart skönt det med.
Inte sovit så värst bra inatt dock, då vi fick sällskap av William när vi gick o la oss, det var en aning trångt, men mysigt att snosa han i nacken innan jag somnade. Mindre mysigt var alla sparkar i ryggen inatt ;P Haha. Sen ville William åka till sin faster Carina och leka med Erik, så vi kollade om det gick bra, och det gjorde det. Så han ska sova där inatt, och kommer hem imorn istället.

Så jag ska nog åka med Jörgen på jobbet inatt =) Umgås lite med min kära man! :) Man får ta vara på alla tillfällen som ges. Har inte gjort så mycket annat ikväll, legat på soffan och slappat och bara tagit det lugnt. Jag kan lova att det har varit skönt. Man behöver ladda batterierna ibland som förälder. :)

Imorn har jag bokat tvättstugan, jag har ett BERG med tvätt =/ Jösses!

 

Jag idag ! =)

 

 

William klädde på sig själv ;P


Kommentarer
Postat av: Marina

Va gör ni av vovven när du åker me jörgen när han jobbar?

2010-06-19 @ 23:23:36
Postat av: carolina

wow, vilken tuff outfit han valde, hihi :)

2010-06-21 @ 19:51:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback