Intagningsbesked !

2010-06-22 23:07:26 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag intagningsbeskedet från skolan, jag kom in på dom kurserna jag sökt. Kändes skönt, dock blev jag lite rädd när den valbara kursen inte fanns med på intagningsbeskedet, så jag ringde till skolan och kollade. Och det var inte riktigt klart än, men jag hade iaf fått en plats på den kursen jag ville ha. (Sjukvård) Så det känns som en lättnad. Jag är även lite kluven på den sista terminen, jag har ju hela tiden haft haft inställningen att jag ska plugga med bebisen hemma.. Men nu börjar jag känna att jag vill nog vara mammaledig ändå. Detta är kanske sista barnet vi skaffar, alltså den sista bebistiden jag får uppleva, och då vill jag inte plugga.. Det är ju ganska så tidskrävande att plugga på distans. Ah, jag vet inte hur jag ska göra.. men jag har mycket tankegångar om just det =/

Efter att jag hämtat William på dagis, så tog vi bussen till stan för att möta upp Jessica & lille Edwin utanför BVC.
Edwin är Williams senaste kusin (för er som inte visste det)
Vandrade sedan bort till Jörgens mamma en snabbis, innan vi gick vidare hem till henne & john =) Där lekte barnen och jag fick mysa med minstingen lite. Åh va längesen det var man höll en bebis, hade nästan glömt bort hur det var. Fick mata han, och sen spydde han på mig ;P Mellan mina tuttar! Haha! Fisrompa :) John grillade lite korv och det var allmänt trevligt, sen lekte pojkarna så de lät som att dom skulle riva hela övervåningen. Hahah ;D

Nu sitter jag här i lungnan ro, och njuter av tystnaden, ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova, innan det är dags att gå upp imorn igen och knalla till dagis. Men imorn är det sista dagen. Sen ska vi ha en välbehövlig semester =) Superskönt =) Jaja.. Nu ska jag bjuda på lite bilder ist ! =)

 

 

 

 

Vill bara säga att ni som kommenterar som kanske inte har en blogg, lämna gärna en mailadress, annars kan jag tyvärr inte svara på era kommentarer! Och har ni en blogg, länka till den. Så svarar jag på era kommentarer där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback