Liseberg & Date

2010-06-11 07:33:24 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Äntligen Fredag =)
Pizzan igår var jätte smarrig, och jag som oftast inte äter så där jätte mycket smällde i mig hela pizzan! Ni kan ju gissa om jag var hungrig? Hihi. Sen fixade jag klart med den sista tvätten, fick tvättat massa igår.. Alla kläder, sängkläder, även klädseln till Williams vagn. Skönt att ha det gjort. =) Underbart!

Måste ju berätta att William gått och blivit nappfri , han har inte använt napp på 2 dagar nu. Och somnat utan den 2 nätter i rad, han frågar inte efter den märkvärt heller, och det känns superskönt, jag hade förväntat mig en grym separation från nappen. Men som tur var har det gått hyfsat smärtfritt, kan ju hoppas att det vill fortsätta så. Men han slutade inte på eget intiativ dock, utan det var pappsen som tog bort den. Kankse va det på tiden? Men nu funkar det hursomhelst bra, och det är vi glada för =)

Idag ska vi trotsa vädergudarna och bege oss till Liseberg , Jörgen ska köra Date som ska spela där, och då hänger vi på + Marita, Angelica & Peter =) Det ska bli skoj, William kanske får åka några karuseller och spela lite! =) Hehe. Regnkläder och paraply kommer få följa med, men jag tror inte William bryr sig om det regnar, han får nog lika kul ändå. Plus att han får se sitt favoritband spela. Sen får han ju träffa sin stora kärlek Angelica :) Haha !




Kommentarer
Postat av: Linda

Så gulligt!

Skall bli kul att dansa till gryme bandet Date igen

:-)

2010-06-11 @ 08:08:18
URL: http://beeinglinda.blogg.se/
Postat av: Martina

skönt att han börjar sluta med napp:) vi förösker med vår dotter här hemma under morognen men hon får sova med den.



kul med liseberg hoppas vädret är med er.

kram

2010-06-12 @ 19:58:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg =)

kolla min nya header som jag gjorde idag :)

2010-06-12 @ 21:36:30
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback