Midsommarafton

2010-06-25 11:46:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Allihop =)

Idag är det fredag och midsommarafton! =)
Jörgen ska jobba i vanlig ordning, precis som alla midsommrar, jag tror inte vi firat en enda ihop. Inte för att det är så mycket att fira men ändå . Men det är ju bra betalt så då vill man väl helst inte tacka nej. Speciellt då barnvagnen inte var gratis direkt ;P Haha. Vi vaknade vid 8 idag, men låg allt och drog oss en stund innan vi gick upp för att äta frukost. Mysigt med familjefrukostar, nu när jag också äter frukost! Enda gången jag gör det är när jag är gravid, annars klarar jag inte av det. Uääääk!

I eftermiddag ska vi hem till Jessica & John och fira midsommar. Äta lite gott och umgås! Tillsammans med resten av släkten, ja inte alla då men en del av dom :) Ska bli gott med sill och potatis, i love it =) Inte för att William äter det men ;P Men jag tar med mig nåt annat till honom istället. Sen på kvällen ska dom grilla, så jag tar med mig korv & bröd till oss. Det vet jag att William äter.

Men annars blir det nog en rätt lugn helg ! Mysa och ta det lugnt ;)

 

Du är det bästa jag har <3



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var beräknad till den 14 nov men blev flyttad till 22 nov vid RUL, men man vet ju aldrig när hon vill komma ut =D

Ska bli kul att följa dig och din graviditet.

2010-06-26 @ 16:09:02
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Tina

Tråkigt att du inte äter frukost annars. En annan älskar ju frukost! :) hihi

2010-06-27 @ 11:21:20
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback