Shopping

2010-06-18 22:53:24 Dagboken
» Kommentarer(0) «


I förmiddags åkte jag och William till Överby med Sara & Nicolina. Tanken var att vi skulle ha nya skor jag och han, men de blev lite annat också :) Jag köpte mig ett par Mammashorts, och nya legs och ett linne :) Samt att jag var tvungen att köpa ett nytt linsskydd till kameran, vill inte ha den utan. Vill helst slippa repor på linsen, iaf när man betalat så mycket för själva kameran.

Sen kom Jörgen och hämtade oss så vi kunde handla lite, givetvis slank det ner lite godis , hihi! Och sen åkte Jörgen till jobbet och jag och lilleman fick roa oss här hemma. Skedde en liten olycka också, jag hann inte ut med Rocky så han gjorde inne, det lukta ju inte blomma direkt, men de var ju inte hans fel så.. Jag får skylla mig själv. Stackars lilla vovven.

När Jörgen kom hem hade han med sig pizza, så nu är jag proppmätt och ska lägga mig o päsa en stund på soffan innan läggdags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback