Studentfirande

2010-06-04 09:04:39 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Skulle bloggat igår, men ja stenslockna redan vid 21 =/ Men sen hade jag ju vart uppe sen 5 också! Så jag skyller på det. Igår var vi ute hela dagen.. William va på dagis igår, och jag var i skolan för att få mitt betyg i Psykologin. Såklart fick jag G! =) Så jag klarade alla kurser jag läste denna terminen! Nu är det sommarlov!
Sen åkte jag och Sara och köpte med oss varsin Kycklingsallad, och satte oss vid slussarna o åt. Mysigt! =) Nicolina hon åt på ett hörn med, men mest majs och majskrokar !

Sen var vi hos Saras syster Lisa en sväng, innan det var dags att hämta William från dagis. Eftermiddagen avslutade vi i lekparken med Emilia & Alvin . Det var ett sandigt barn jag fick med mig hem, så det blev badet för han innan han fick krypa ner i sin goa säng. Imorse kom han intraskandes till mig vid 06 =/ Men han ville bara gosa, så där låg vi en stund. Nu är det barnprogram som gäller, och jag håller på med tvätten.

I eftermiddag ska vi på studentfirande för Williams kusiner Anna & Angelica . Ska bli jätte kul =) Får se när vi är hemma ikväll. Återkommer nog ikväll med massa bilder, för kameran den får vi inte glömma en dag som denna.

Nu måste jag städa lite här hemma.. Blir galen på alla hundhår, får hoppas min gubbe inte ska störas allt för mkt av dammsugaren nu när han ligger och sover.

Kommentarer
Postat av: Martina

låter som en härlig dag ni kommer få hoppas vädert är med er:)



sv: vi ska inte ta reda på könet tycker de hör till att få veta på fl:) sj?



ha en super dag

2010-06-04 @ 11:07:30
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha det beror ju på vilken snubbe det är du tänker på ;)

Händer i veckan då? Någonting roligt? Pussa

2010-06-05 @ 09:01:00
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas du haft en bra dag:D



kram

2010-06-06 @ 20:17:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback