Ny Vecka

2010-03-08 13:20:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Måndag, Måndag, Måndag ..
William klev upp strax innan 6 imorse *gäsp* Men den uppgången fick Jörgen så snällt ha, sen kom dom och väckte mig strax efter 8. Kände mig lite mer som människa då. Sen var det bara att klä på sig och gå till dagis så lillfisen får leka lite, för imorn är han ledig. Och på onsdag är hans dagis stängt. Så nästa gång han ska till dagis är på torsdag igen.. Då har ju jag skola.

När vi kom hem från dagis så satte jag mig med plugget.. Gjorde kompletteringen jag fick i Medicin =/ Och sen gjorde jag klart en uppgift i Vård & Omsorgsarbete, får se om det blir G på den. Men det hoppas vi på :) Jörgen har åkt iväg en stund, förhoppningsvis kommer han hem med nåt ätbart till mig sen, hungrig som bara den.. Men det är jag alltid numera. Nu går det verkligen inte hoppa över något mål som jag gjorde innan.. Eller som jag gör när jag inte är gravid.. Då äter jag helst bara en gång om dagen.. Nu däremot är det frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat ;P Haha !

Ska vika in lite tvätt nu, och sen dammsuga lite ;)
Bara 3 veckor kvar till flytten nu, och nästa vecka gifter vi oss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback