Solig Onsdag

2010-03-03 12:31:07 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Sovit jätte dåligt inatt.. Gick och la mig strax efter 22 igår, för jag va super trött. Men sedan vaknade jag vid 5-tiden imorse och va super pigg och kunde inte somna om. Antar att det hör graviditeten till med sömnrubbningar. Vid 7 vaknade William så då gick vi upp för att äta lite frukost och titta på Tv. Imorse skippade vi vagnen och gick till dagis, tror vi ska göra det lite oftare, för vi har ju faktiskt inte långt till dagis. En liten promenad på 15 min i William-fart.

När vi kom till dagis ville William inte att jag skulle gå, utan att jag skulle stanna på dagis och leka med honom, sötnos! <3 Har försökt att vila lite, men jag får ingen ro i kroppen, vet inte vad det är, för jag är jätte trött. Men ja får nog lägga mig en stund i eftermiddag kanske, känns skönt att ha Jörgen hemma i eftermiddag, så han får rå om mig :) Nu är det bara 2 veckor kvar tills bröllopet! Om bara två veckor är jag Fru Zetterblad. Det känns underbart! :)

Ska hämta ut min klänning idag, och jag hoppas att den passar! Vad gör jag annars?! Men håll era tummar :)

Kommentarer
Postat av: Maria

håller tumme :)

Postat av: Maria

tror jag skrev fel hemside adress nyss

2010-03-03 @ 21:49:30
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback