Ensamhet :/

2010-05-01 22:25:49 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Den här ensamheten är verkligen jobbig :/ Jag som annars brukar tycka det är skönt att vara ensam.. Nu tycker jag bara att det är pest och pina. Längtar efter Jörgen hela tiden, tänker på han hela tiden =( Usch det är jobbigt, man känner sig så fruktansvärt ensam och det äter upp mig inifrån :/ Längtar såååå tills måndagkväll då han kommer hem, min underbara snuttegubbe. Vet en till som längtar oerhört mycket.. Och det tar på han att hela tiden vara med sin trööökiga morsa och inte med pappsen.. Men så är det ju när bara en av oss har ett jobb tyvärr :/

Men vi fick iaf träffa honom en liten stund idag, och William fick träffa sina favoriter i Date. Han kärade verkligen ner sig i Peter, och så fort Peter gick en meter ifrån han, så började han störtgrina, och tårarna bara forsade. Innan vi gick hem så kramade han om alla killar och ville att dom skulle ses snart igen! :) Så sött!

Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket, tittat på lite film och haft det mysigt!
Nu ska jag strax krypa till sängs, så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Marina

ja ensamheten är jobbig..hoppas vi både hittar jobb snart=) så man inte behöver gå o tänka på allt jobbigt o behöva va ensam...kram

2010-05-01 @ 22:50:40
Postat av: nalle333

Ensamhet är ingen höjdare. Men det är i dessa stunder man skall tänka på ALLA dem som finns runt omkring. Bara att lyfta luren eller dra iväg ett sms. Genast är man icke så ensam längre :)

2010-05-02 @ 08:36:15
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback