Nu börjar ledigheten =)

2010-05-31 23:00:08 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag var sista inlämningsdagen för alla distanskurser. Jag har betat av dom andra kurserna innan, men hade en uppgift kvar på Medicin. Men den lämnade jag in idag. Så nu är allt inlämnat. Nu väntar jag bara med spänning på betyget. Vet att jag har G i Etik & Livsfrågor, men dom andra vet jag inte. Ska på betygsamtal på torsdag för Psykologin. Så jag hoppas på ett G! :)

Idag har vi vart och hjälpt Jörgens syster med hennes lägenhet lite, slängt lite skräp o sånt. Och sen va vi iväg till Uddevalla och besiktade Date - bussen . =) William var superglad, sen mötte vi upp Jan i Uddevalla, och han blev ju inte mindre glad då :) Ja en perfekt dag för våran lilla prins! =)

När vi kom hem åkte vi och handlade lite, och gjorde en jätte go Kycklingsallad, med massa fetaost! =) Ja, till mig då, för Jörgen äter inte fetaost, det är fel på min man ^^ Haha! Nu har jag inte förpliktelser eller skolarbete att göra förän nästa termin drar igång i Augusti, det ska bli så otroligt skönt med ledighet, ni anar inte! Jag är välförtjänt det här, så som jag kämpat mig igenom denna terminen. Så ja, detta är jag värd ! =)

Veckan är ganska fullspäckad, på onsdag ska jag åka till Vänersborg och fota Angelica (Williams kusin) Hon tar studenten på fredag så balen är på onsdag ! =) Så då får det bli lite bilder. Torsdag, är det betygsamtal. Fredag tar Angelica & Anna studenten så vi ska fira dom :) Och sen är det rätt lugnt.

Vecka 19 imorn <3

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag kom och tänka på en sak när jag läste det här inlägget... Vad ska du leva av i sommar? För du jobbar inte eller? nyfiken

Ses någon dag?

Och när och hur får man veta vad man får i betyg? Puss på dig

2010-06-02 @ 06:14:50
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback