♥ Dag 7 – Min bästa vän.

2010-11-28 17:54:01 Tidsfördriv
» Kommentarer(3) «


Jag har under åren haft många bästa vänner , men dom har änna kommit och gått, man har glidit isär, eller vuxit ifrån varandra. Men sen träffade jag Jörgen, som är min man, min bästa vän, den jag kan prata om allt med. Han vet allt om mig, stöttar mig i det som är svårt, gör allt för mig och barnen. Och är helt enkelt världens bästa!

Så min bästa vän är Jörgen <3 Är så oerhört glad att jag har honom i mitt liv. Min själsfrände!


Kommentarer
Postat av: mia

William är pappa upp i dagen =) jesus vad lika dom är!

2010-11-28 @ 18:58:45
URL: http://enyasmamma.blogg.se/
Postat av: Milla

Håller med Mia. Jisses va lika far och son är =) Gulligt!

2010-11-28 @ 20:29:30
Postat av: Emelie - 17år & mamma till Elias.

Jag var visst inte ensam om att tycka att William är en kopia av pappa sin! :)

2010-11-29 @ 19:58:13
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback