♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

2010-11-29 20:41:31 Tidsfördriv
» Kommentarer(2) «


Jag kan inte välja ett ögonblick, så jag väljer två :)
Det första ögonblicket var en solig fredagkväll den 24:e Augusti 2007. Efter att ha legat i plågsamma värkar i 18 timmar, så fick läkarna dra ut en jätte vacker pojke med hjälp av sugklocka. Han var det vackraste jag sett, mitt hjärta smälte, jag hade blivit mamma för första gången, våran lilla William var född. En liten kille på 3955 gram & 54 cm . *kärlek*

 

Det andra ögonblicket var en kväll den 20:e Oktober 2010. En ganska kort förlossning på 3 timmar. Men denna gången fick barnmorskan fånga en liten pojke som kom i raketfart. Våran lilla Linus. Vårat lilla mirakel. En pytteliten grabb som bara vägde 1760 gram och va 43 cm. Nu var jag 2-barnsmamma, till två helt underbara pojkar. Dom två vackraste ögonblicken i mitt liv var den dagen ni föddes!


Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

tänk va en förlossning kan göra.... man blir helt överlycklig o varm i kroppen :)



Du har så fina pojkar :)

2010-11-29 @ 22:52:07
URL: http://fantasiemma.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Tror inte att de finns något ögonblick som slår födslarna av sina barn. De absolut vakraste och mest betydelsefulla ögonblicken i livet <3

2010-11-30 @ 08:06:30
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback