Första Advent

2010-11-28 13:20:32 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Idag klev vi upp halv 9 ! :) Sovmorgon kallas det ^^ hehe! Linus har sovit jätte bra inatt, givetvis ätit var tredje timma, men det är jag ju van vid nu :-) Man passar på och sover det man kan, men imorse kände jag mig utvilad. Sen somnade Linus i gungan och då passade jag på att äta frukost, och rama in 2 av Williams dagisfoton. Passade även på att ta mig ett varmt och skönt bad, det va riktigt längesen, tror jag badade dagen innan förlossningen. Så det va helt underbart =)

Hann tom fixa iordning mig innan Linus vaknade och ville äta igen :) Nu sover han i babyskyddet, för vi ska alldeles strax åka till stan och gå på julskyltningen =) Supermys! Sen blir det lite adventsfika hemma med pepparkakor, lussekatter, glögg oså :)

Vad gör ni på första advent?

Kommentarer
Postat av: Vera & Marcus!

NI får ha en trevlig 1.a Advent:)

När får man se dem nya Dagisfotona på storprinsen William?.

Kraaam Vera & Marcus...

2010-11-28 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback