Fredag 101112

2010-11-12 11:14:34 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Förmiddag =)
Haft en vaken natt inatt "/ .. Linus somnade vid 05 imorse. Och precis när jag skulle lägga mig för att somna, ja vem vaknar inte då? Jo William! Så där var min sömn körd. Jörgen kom hem nån gång vid halv 7 tror jag. Och jag fick sova nån timma innan han behövde lägga sig, så idag har jag inte vart sådär jätte pigg.. Vill bara sova nu, men jag får väl lägga mig en stund i eftermiddag istället. Tack o lov är Jörgen hemma idag.

Idag hade vart ett fräckt datum o få barn på ^^ :) Barnet hade fått ett coolt person nr isf :) hehe. Men nu blir det inga fler barn här än på ett tag , om det ens blir det. Men jag vill ha ett till, men det krävs nog lite övertalning först. Men skulle allt vilja ha en till om 3 år ungefär. Men vi får väl se =P Nu är jag nöjd med mina 2 pojkar :) Mina underbara pojkar!


Kommentarer
Postat av: Zara

Det är det där med sömnen som jag tänker mycket på nu när man snart har en till här hemma. Rut kommer dessutom vara hemma och inte gå på dagis så jag håller tummarna för att hon vill fortsätta sova middag. "/

2010-11-12 @ 13:17:43
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Elin

Dina pojkar är så söta!!

Vart har du köpt Williams overall?!

Kram

2010-11-12 @ 14:51:40
Postat av: Maria ♡ 16 år & gravid

Sv: Den 28 februari 2011.. :)

2010-11-12 @ 15:04:01
URL: http://meino.se
Postat av: Pyttianna

Hoppas att du fick en liten tupplur på eftermiddagen i allafall! Det är jobbigt när man inte får sova nått alls, bara ett par timmar gör mkt skillnad! ;)



Trevlig helg på er!



Kram

2010-11-12 @ 17:42:06
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback