Jag ser det snöar

2010-11-25 23:27:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Oj oj oj vad snö vi har fått !! Lätt en 40 cm . Och mer kommer det, vi lär ju bli insnöade om det ska fortsätta så här. Jörgen har vart ute och skottat ett antal gånger idag. Man kan ju undra hur mycket snö det ska komma egentligen? Ja William gillar det iaf, han tycker det är jätte skoj att vara ute och hoppa i den :) Hehe. Annars har jag grejjat här hemma idag, satt upp lite julpynt osådär. Så nu ser det jätte mysigt ut hemma hos oss på kvällarna :) Nu trivs jag, älskar julen ! =)

Idag har vi haft besök av Sarah, Joakim, Philip & lilla Alice :) Super söt liten tjej. Philip & William röjde gärnet och verkade ha jätte skoj tillsammans, William använde väl Joakim som en levande stutsmatta ^^ hehe! Stackarn. Det var hur som helst jätte kul att träffas, alltid kul o lära känna andra som går mammalediga samtidigt, det kan ju lätt bli väldigt ensamt om dagarna annars. Speciellt nu när Jörgen börjar jobba igen.

Sen har Jörgen vart ute och lekt med William i snön, jag och Linus var inne och vilade en stund :)
Imorn är det redan fredag =) Måste ta mig ut och köpa röda kronljus, sen får vi se vad vi hittar på ! :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

Så mysigt när julbelysning börjar komma upp i alla fönster vart man än kollar :)

2010-11-26 @ 02:02:26
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback