Napp

2010-11-13 23:04:49 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Linus har äntligen börjat visa mer intresse för nappen :) Innan dess har den bara dugit på nätterna och dagtid har det vart tutten som gäller, men jag kan inte ha han hängandes vid bröstet all vaken tid, så då är det bra om han vill ta nappen. Vart lite trixigt med att hitta en napp som han vill ta och suga på, funkar ju inte med vilken som helst. Men nu verkar det som om vi har hittat en. Känns riktigt skönt, men vi får se hur länge han ska tycka den är intressant, sen får väl mina bröst agera napp igen antar jag ;)

Idag har vi haft barnens farmor & farfar + faster & kusin Liam på middag. Det tyckte William var jätte skoj att ha någon att leka med :) Pojkarna var tom duktiga och städade Williams rum innan dom skulle åka hemåt. Mycket bra tyckte jag, eftersom jag tjatat hela dagen på William att han skulle plocka upp sina leksaker, men han hade så mycket annat han skulle göra, så det blev aldrig av.. =P

Vi har även hunnit med att tvätta idag, jag har märkt att man får tvätta mycket oftare med 2 barn ^^ , speciellt när man har en liten bebis, som lägger en o annan bebikräka.. :) Linus har precis ätit, så nu tänkte jag lägga mig och sova innan han vaknar och ska äta igen ^^ ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leopold spottade ut alla nappar, tills vi köpte bambinos runda ! guld värt!

2010-11-14 @ 08:51:49
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, det är trixigt att hitta en napp som duger :-) Än så länge är det bara Nuk som Charlie verkligen gillar. Vilken kör ni på?



Och det där med tvätten känner jag verkligen igen... ;-) Tur att man bor i hus och slipper tvättider och annat. Ha en fin kväll!

2010-11-15 @ 20:47:51
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback