Onsdag 101110

2010-11-10 11:55:23 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå eller :)

Natten har vart lugn och skön, jag är inte så vaken längre när jag ammar ;) Antar att man börjar komma in i det mer och mer nu, så då hinner man somna till i amningen, och vaknar till när han ätit klart för att rapa, och sen natta om han igen. Känns skönt! Inatt har det snöat ännu mer . Så imorse när Jörgen skulle köra William till dagis, så körde han fast ! Eftersom det som vanligt är så dåligt plogat .. *Suck* Men det är ju Trollhättans Kommun vi pratar om, så vad ska man begära? ..

Jag har hunnit med att städa lite nu på förmiddagen, när Linus sovit. Även bokat tvättstugan i eftermiddag, för nu är tvättkorgen tämligen full igen. Och idag kommer BVC på hembesök, är verkligen glad att vi slipper ge oss ut för att ta oss dit :) Jag är sååå nyfiken på vad Linus väger nu! :)

Vill ni vara med och gissa? :)
För en vecka sen vägde han 2080 gram & var 46 cm .
Jag tror han ligger på 2200 gram nu, och kanske 47 cm. :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

hej vännen!

vad söt han er eran lilla Linus:)

ja de där med plogning känner man igen, jobbigt att han körde fast. tror dock inte det bara är i er kommun de är så lika dant här tyvär.



va mycket du hunnit med att göra skönt att få lite gjort:) hoppas de gick bra med BVC...jag tror han väger 2300g:)



ha en fortsatt bra kväll.

kram

2010-11-10 @ 16:27:30
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback