Slappardag..

2010-11-02 17:01:55 Dagboken
» Kommentarer(4) «


En riktig slappdag idag..

Vi har inte gjort många knop.. Startade dagen med amning, som vanligt ;) Och sen gick jag ner till tvättstugan och satte igång med tvätten. Eftersom olyckan som hände igår så började jag tvätta på kvällen, men orkade inte tvätta klart så fick fortsätta imorse. Sen har vi inte gjort så väldans mycket, kollat på film och myst hela familjen.

 

Dom ringde även från BVC idag, så imorgon kl 14 har vi fått en tid för viktkontroll, jag vill ju gå ganska så tätt för att se så Linus går upp i vikt. Sen skulle vi även boka in en tid då dom ska komma på ett hembesök. Ska bli spännande och se om han ökat nåt mer, sen igår ;) *Håller tummarna*

 

William är mycket bättre idag, så jag börjar fundera på om det ens var magsjuka?! Brukar man inte bajsa löst mer än två gånger om man är magsjuk? För idag har han varit normal i magen. Men bättre att ta det säkra före det osäkra om man säger så. Men vi har inte känt av något iaf, och jag klarar mig aldrig undan en magsjuka, tar inte många timmar innan jag ligger om det är någon i familjen som har det.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Tack tack :D Och hoppas att de inte va mgasjuka. Det kan ju vart något han åt...?

2010-11-02 @ 22:30:59
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har en liten utmaning till dej på min blogg :)

2010-11-03 @ 10:09:32
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie, Mamma till David

Nej men grattis till eran andra pojk! :D Har helt missat att ni har fått eran bebis! Hur gick allt? :)

Kramar

2010-11-03 @ 12:41:23
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se/
Postat av: Martina

skönt med slappardag de skulle man behöva oftare:)



förstår att du vill gå på tätta kontroller skönt att han går upp i vikt i alla fall:)



skönt att de inte verkar vara nån magsjuka, man blir ju små orolig när de kommer sånt och man har såna små hemma.



hoppas allt är bra med er

kram

2010-11-03 @ 12:56:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback