Ståbräda

2010-11-19 22:50:44 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag har vi varit på Överby och införskaffat oss en ståbräda =D
Nu känner jag mig inte så handikappad längre, om vi ska iväg längre sträckor, där William kanske inte alltid orkar gå, men nu kan han stå där om han skulle bli trött, och han tycker den är jätte kulig, och vill stå på den hela tiden. Så vi tog en premiärtur till barnens farmor & farfar ikväll :-) Det funkade jätte bra, William stog snällt på brädan hela tiden =) *Mammas fina kille*

Nåt annat blev inte inhandlat på Överby, kollade på lite julklappar till William. Givetvis Buzz Lightyear . Det är det enda han vill ha, och det enda han tjatar om dagarna i ända.. Kanske borde köpa en sån figur, så han blir tyst nån gång, men frågan är om det blir ännu värre då? ;P Haha, ja vi får se vad tomten kommer med till honom ^^ .

Imorn är det Barnloppis i VBG, jag får se om vi lyckas ta oss dit o kika :) Jag är inte så sugen på att åka ensam, så det beror lite på om jag hittar nån som vill följa med. Nu däremot ska jag gå och sova. Snart dags för grinolle att äta igen =P

Kommentarer
Postat av: nalle333

Ståbrädorna är bra, men synd att de bara "håller" upp till 20kg innan de "skadar" vagnen.. Vi sket i ståbräda o satsade på (stor!)cykel ist :) (dock är det svårt att cykla mitt i vintern, men det finns ju alltid andra transportmedel för trötta-pluttis-ben :P)

2010-11-20 @ 08:54:59
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Angelica

Funderar på att sälja min ståbräda. Zion vägrar ju stå på den. Han ska jämt sitta i vagnen. Lillebror däremot vill gärna gå. Men honom får jag ju ha koppel på då. haha.

Fast du har ju en Emmaljunga, då kan man ju köpa till syskonsitsen, fast den tar ju bara 15kg. (rekommenderat iaf)



Min bästa köp i vagnväg någonsin är ju in P&T. Funkar på Borås oskottade gator, tom från Göta till K-berg. Och genom snövallar. wiieee



Ta hand om er!

2010-11-20 @ 09:11:22
URL: http://angelicaheltenkelt.blogspot.com
Postat av: malin

Hej!

Vad kul att se att allt gått bra med er och att lilla Linus har kommit. Guuu så söt han är!



Sköt om er!

2010-11-20 @ 13:55:49
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback