Lördag 101120

2010-11-20 23:40:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Så var denna Lördagen strax sluuut ..
Vi har inte alls gjort mkt, vi vaknade upp till en massa snö.. Så vi kom aldrig iväg till Vänersborg idag. Tanken var ju att gå på Barnloppis, men dom ska visst ha de här uppe imorn med. Så vi kanske går dit och kikar :) Men annars har vi bara varit hemma idag, Jörgens föräldrar var här en snabbis och lämnade massa tomtar till William. Han har blivit tokig i just tomtar :) Knäppa unge! Sen ville han åka till Carina och sova där, och leka med Erik :) Och hans Buzz Lightyear leksak. Och då passar jag på att vila mig ^^ ..

Tror dessutom att William åkt på ögoninflammation =/ Han öga rinner väldigt, får se om vi kan få tag i nån ögonsalva om de inte ger med sig. Jörgen är iväg ikväll igen, så de är bara jag och lilleman hemma, men han bara sover. Vaknar när de är dags för mat och sen somnar han om igen . Oftast brukar han ha lite vakentid, men nu har han sovit mest hela tiden. Hade besök av Sara en liten stund ikväll. =)

Ska alldeles strax gå och lägga mig, men ska uppdatera lite mig inom bloggvärlden.. =)
Imorn ska vi hem till Amelie på Me&I party! :) Ska bli trevligt! Kanske shoppar lite julklappar till barnen! :) Vi får se ^^ Natti!


Kommentarer
Postat av: Jelica

Den misstänkta ögoninflamationen här var en ny förkylning hos grabbarna.

Tycker synd om dom att de ärvt mina trånga gångar i näsa och ögon :(

Blir iaf till att prata med bvc vid nästa vägning och se om man kan få en remiss till öron,näsa och hals med bägge och se om de finns något som de kan göra/någon medicin vi kan få.

2010-11-21 @ 10:52:39
URL: http://ietthusiskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback