3 Veckor ! - 21 Dagar!

2010-10-11 09:43:09 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon :)

William kom i säng sent igår "/ Han hade visst somnat på bussen på väg till Carina, så ja halv 11 däckade han i soffan! Och vid halv 7 knallade han upp imorse för han ville kissa. Så det var bara att kliva upp, och sen fick han så snällt väcka Jörgen. :) Snäll jag är va? Mohahah!

Sen kunde vi sätta oss hela familjen och äta frukost ihop. Underbart ! Det sker ju inte varje dag så att säga. Men ja, ingen märkvärdig frukost direkt smörgås & Oboy :) Men det duger för oss! *fniss* . Annars sker det inte så mycket idag, William är på dagis och jag funderar på att åka till Överby en sväng, William behöver en lite tjockare mössa, idag fick han ta förra årets vintermössa och det va väl precis att den passade, så en i storleken större hade ju inte skadat. När vi åkte till dagis var det bara 2 grader ute. Kallt! Och inte ska våran lilla älskling frysa inte! Neppnepp.

Och sen har våran febertermometer fått fötter och vandrat iväg.. Jag hittar den inte nånstans, och den kan ju vara bra att ha. Men jag får väl köpa en ny antar jag. men men.. Idag är det bara 21 dagar kvar till BF! Vilket innebär 3 veckor! Snart är han här våran prins, snart snart snart !! =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att veta att du har som MEST 21 dagar kvar också, det kan ju bli mindre.

2010-10-11 @ 11:14:54
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Martina

va spännade 21 dagar kvar härligt:)



duktig han är som sa till att han ville kissa:)

låter mysigt att ha hela familjen hemma och äta frukost tillsammans:)



hoppas du får en härlig dag

kram

2010-10-11 @ 13:32:03
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Lisa, Love och Moas mamma.

Nej inte 21 dagar. På söndag kommer han titta ut. ;) Tror det var 17:e jag gissa på. :)

2010-10-11 @ 18:10:33
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

Tack så mycket =)

2010-10-11 @ 21:37:38
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback