4 Veckor !

2010-10-04 07:28:46 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon Bloggvärlden ! :)

Igår eftermiddag gick jag hem till Sara en sväng på en kopp kaffe. Trevligt att komma hemifrån lite, + att Jörgen & William fick lite ensamtid tillsammans. När jag kom hem somnade William så gott i sin pappas famn. Så mysigt! Sen kikade vi på den sista delen i Irene Huss - filmerna , innan vi kröp till sängs.

Sovit skit inatt "/ Vart uppe och kissat hela natten känns det som, precis när man håller på att somna in så måste man upp o kissa igen. S U C K !! Måste även berömma min lilla underbaring till son, igår kissade han på toaletten första gången. Han har ju varit väldigt anti just emot det, men igår så sa han att han ville kissa efter att jag tagit av han nattblöjan, och visst kom det kiss :) Kan påpeka, att jag typ stog o hoppade av glädje inne i badrummet, och William blev ännu gladare när han såg hur glad jag blev :) Haha! Så vi testade samma sak nu imorse, och jaaa han kissade igen :) Kan ju hoppas att det ska släppa nu, och han vill mer =) Visst kommer det bli en hel del olyckor, men nu är det bara att köra på när han själv vill.

I eftermiddag/kväll ska William vara hos sin farmor en stund, vi ska nämligen på föräldramöte :) Ska bli spännande, det blir mitt andra (jag var på ett på Williams förra dagis) Men det blir Jörgens första :) Och kl 10 ska vi infinna oss på Antenatal, får se vad som sägs idag. Wish me luck! =)

Förresten idag är 4 veckor kvar - 28 dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Jelica

Har du tur så släpper det helt nu när lillebror kommer. Vi hade den turen med Tore. Tore ville inte va någon liten bebis som lillebror sa han :)



Kul att det börjar släppa!

2010-10-04 @ 08:59:06
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad skoj att nu vill prova lite själv : )

Som sagt, lite mer tvätt bara och vad gör det(?) ; )



Vi skall också på föräldramöte idag. Båda killarna skall vara hos mormor och busa : D

2010-10-04 @ 10:21:01
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Hej gumman.

Så duktig din son är som går på toaletten,,skönt när de visar intresse för det med.Hoppas att allt är bra med bebisen i magen och han mår bra som den ska..Ha en skön måndag.kram kram

2010-10-04 @ 11:34:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback