Dop för Nicole - 2010-10-10

2010-10-10 22:12:18 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Här vare glest med uppdatering!

Igår var vi ju som sagt på Höstmarknaden , och det fanns väl inte så mycket att ha egentligen, men det blev lite marknadsgodis, Kokostoppar och lite annat smått och gott :) William ville ju såklart åka karusell också, för det fanns en barnkarusell. Som han älskade! Det var dock inte lika roligt när karusellen var slut och man var tvungen att gå av. Jag försökte få av han, men lyckades inte. För vi fick bokstavligen talat slita av han. Unge ;P

 

Och när William somnat så plockade jag fram lite gottigott. Men kvällen slutade även för min del, för jag är så satans trött nu på kvällarna, hade nog nästan kunnat gå och lägga mig när William somnar, men lite "egen-tid" vill man ju ha, att kunna sitta i soffan och glo på TV en stund, eller ja.. Göra nåt annat ^^ . Haha!

 

Idag har vi varit på dop För Nicole. (Nicole är Williams kusin Davids minsta dotter) Tror även en del av min slempropp gått. Och efter det fick jag en massa sammandragningar, :) Men efter att jag tagit en Alvedon så avtog dom. Och vi knallade till Kyrkan. Dopet var jätte fint och trevligt. William var glad som fick leka och busa med sina kusiner & kusinbarn. =)

 

Bjöds även på smaskig fika! :) Gott för tjocka magen! När vi kom hem följde William med sin faster hem en stund, och jag började tvätta. Skönt att ha det gjort, och slippa bli påmind av tvätthögen varje dag, nu ska jag bara orka med att lägga in det i garderoberna också, men det gör jag nog imorn istället. Till kvällsmat idag blev det Toast, smaskigt värre! :)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så fina bilder du fick :)

2010-10-10 @ 22:32:24
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

naw..vad mysigt med dop och höstmarknad! :)

2010-10-10 @ 22:40:44
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Philip hade vart med sin farmor och farfar på marknaden och där hade det också blitt kokostoppar och karusellåkning =) Vi satsar nog på vänersborgs marknad sen den är bra mkt större.

2010-10-11 @ 07:04:34
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nä det är väll sista helgen i oktober och då är väll du troligen mamma eller i alla fall på väg att bli. Jaså ni såg honom där =)

2010-10-11 @ 07:26:16
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback