Föräldrarum

2010-10-23 19:00:14 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Kväll ! :)

Har inte riktigt tid med bloggen just nu, men ska försöka uppdatera er i den mån jag känner att jag hinner och orkar. Inatt har jag sovit hyfsat, personalen på Neonatalen tyckte att jag skulle få sova denna natten, jag har inte sovit alls mycket den senaste veckan, så det var uppskattat. Sen har dagen rullat på med amning och pumpning och blöjbyten. :)

Där emellan var jag nere i cafeterian och träffade Sara för en kopp kaffe. Och sen kom Jörgen och vi gick till Linus, och han fick vara med under matningen och allt idag :) Under tiden jag pumpade satt Jörgen med Linus i famnen, och han somnade så sött hos sin pappa! Mysegoos! :)

Sen har jag fått flytta från BB nu :) Och har fått ett föräldrarum, i korridoren till Neonatalen. Jätte skönt, så när Linus inte längre har övervakning (Nu är han kopplad till Ekg elektroder, samt pox) så kan jag få ta med mig han in på rummet :) Så nu har jag mitt egna lilla "hotellrum" :)

Nu är det strax dags för amning och matning igen.. Så jag ska ta och bege mig!
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Grattis till en fin liten pojke :)

2010-10-23 @ 19:45:41
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad skönt att få vara nära honom hela tiden.

2010-10-23 @ 20:49:42
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad sköt för dig Marie. Att komma lite närmre lillkillen : ) Måste ju varit helt underbart för Jörgen att bara kunna sitta med honom lite..

Allt ser bra ut på EKG osv?

Bara hålla tummarna att allt går åt rätt håll och att ni snart skall få vara tillsammans alla 4:a...

2010-10-23 @ 20:58:24
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback